ZAPYTANIE OFERTOWE nr RR/9.4/OWES/01/2018
Legnickie Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich z siedzibą w Legnicy przy ul. Kościuszki 25/1, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert w postępowaniu dot. świadczenia usług w zakresie OPIEKI NAD WIZYTAMI STUDYJNYMI dla uczestników projektu pn. „OWES dla subregionu jeleniogórskiego” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 9 „Włączenie społeczne”, Działanie 9.4 „Wspieranie gospodarki społecznej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Postępowanie w przedmiocie rozeznania rynku prowadzone jest w trybie określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Legnickie Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich zaprasza do złożenia oferty w trybie rozeznania rynku, której przedmiotem jest świadczenie usługi, która dotyczy wszystkich zamówień prowadzonych w ramach w/w projektu, nie przekraczających wartości 50 tys. PLN netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT).
I. Zamawiający
Legnickie Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich (LSIO)
UL. Kościuszki 25/1
59-220 Legnica
NIP 691-230-91-96; REGON 391048937; KRS 0000190820
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień jest:
Mirosław Jankowski
tel. 76 862 58 25; e-mail: mirek@lsio.org.pl
II. Opis przedmiotu rozeznania rynku
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług po stronie:
- lidera projektu tj. Legnickiego Stowarzyszenia Inicjatyw Obywatelskich
w zakresie OPIEKUNA 12 WIZYT STUDYJNYCH
dla uczestników projektu pn. „OWES dla subregionu jeleniogórskiego” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 9 „Włączenie społeczne”, Działanie 9.4 „Wspieranie gospodarki społecznej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od dnia podpisania umowy do 30 maja 2019 r.
Zamawiający zamierza powierzyć opiekę nad wyjazdami studyjnymi jednej osobie / jednemu podmiotowi.
80400000 – 8 – usługi edukacji osób dorosłych oraz inne;
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem rozeznania rynku jest OPIEKA NAD WIZYTAMI STUDYJNYMI, zgodnie z Regulamin świadczenia usług Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu jeleniogórskiego prowadzonego przez Zamawiającego.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia osobom trzecim w tym prowadzącym działalność gospodarczą OPIEKĘ NAD WIZYTAMI STUDYJNYMI – max do 12 wizyt.
3) Otwarty charakter projektu uniemożliwia określenie szczegółowo zakresu tematycznego wizyt studyjnych z zakresu ekonomii społecznej oraz dokładnego wymiaru godzinowego. Wsparcie musi odpowiadać na zindywidualizowane potrzeby i predyspozycje wynikające m.in. z zapotrzebowania zgłaszanego osobiście przez uczestników (powinien przy tym uwzględniać np. wiek, płeć czy stopień niepełnosprawności).
4) Wizyty studyjne muszą być dostosowane do tematyki zgłaszanej przez uczestników, w tym uwzględniać daną grupę społeczną np. przedstawicieli ngo czy np. jst.
5) Przekazywane treści muszą być przygotowane w sposób przełamujący stereotypy dotyczące płci/ niepełnosprawności.
6) Każdorazowo będzie stosowana ocena jakości wizyt studyjnych, a usługa wizyty musi być świadczona w oparciu o konspekt wizyty w tym: cel, liczbę godzin, charakterystykę uczestników wizyty oraz program,
IV. ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zakres zamówienia obejmuje opiekę nad uczestnikami 12 wizyt studyjnych.
Zamawiający zamierza powierzyć opiekę nad wyjazdami studyjnymi jednej osobie / jednemu podmiotowi, zgodnie z poniższym zakresem:
1) Współpraca w Opracowaniu szczegółowego programu wyjazdu studyjnego zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania wynikającego z regulaminu oraz potrzeb zgłaszanych przez uczestników projektu;
2) Pomoc w znalezieniu podmiotów, w których odbędą się wizyty studyjne;
3) Opieką nad grupą podczas całej wizyty studyjnej, w tym podczas:
a. podróży busem/autokarem;
b. pobytu grupy na miejscu wizyty (podmiotu goszczącego)
c. noclegów;
4) Animowanie czasu grupy w trakcie wizyty studyjnej.
5) Reagowanie na wszelkie zdarzenia sygnalizowane przez grupę uczestników, a dotyczące bezpośrednio wizyty studyjnej, które mogą mieć miejsce w trakcie tejże wizyty.
6) Stała współpraca opiekuna z podmiotem przygotowującym i przeprowadzającym wizyty studyjne wyłonionym w odrębnym postępowaniu;
7) Współpraca opiekuna z wyłonionym przez Zamawiającego podmiotem przygotowującym i przeprowadzającym wizytę w zakresie opracowania dokładnego programu wizyty.
8) Stały kontakt z liderami goszczących organizacji w celu poprawnej realizacji wizyty studyjnej.
9) Dbanie o skompletowanie dokumentacji związanej z organizacją wizyty studyjnej
10) Wynagrodzenie opiekuna wizyt studyjnych
2. Wymiar godzinowy wizyty studyjnej: Zakłada się, że zajęcia będą trwały 16 godzin szkoleniowych w ciągu dwóch dni wizyty studyjnej, co daje średnio 8 h dziennie. Zakłada się możliwość zmiany ilości godzin w danym dniu wizyty, co może wynikać m.in. z ilości odwiedzanych podmiotów danego dnia lub dostosowania do potrzeb uczestników projektu.
3. Wynagrodzenie płatne zgodnie z rzeczywistymi zrealizowanymi usługami, zgodnie z zakresem zamówienia, o którym mowa w III. Szczegółowy opis zamówienia.
4. Wizyty studyjne mogą się odbywać na terenie całego kraju ze szczególnym uwzględnieniem województwa dolnośląskiego i subregionu jeleniogórskiego.
5. Wizyty studyjne będą świadczone w okresie od dnia podpisania umowy do 30 maja 2019 r.
6. Na dzień zamieszczenia ogłoszenia Zamawiający nie jest w stanie określić ostatecznej liczby uczestników oraz zakresu merytorycznego wizyt studyjnych, z uwagi na specyfikę projektu, która zakłada stworzenie indywidualnej ścieżki wsparcia dla uczestników projektu oraz niemożności przewidzenia preferencji osób zgłaszających się do projektu.
7. Zamawiający w chwili obecnej nie jest w stanie oszacować ilości poszczególnych wizyt studyjnych w kontekście ich tematyki. Dlatego opiekun zobowiązany jest we współpracy z Zamawiającym do organizacji wizyt studyjnych o tematyce identycznej lub ca najmniej zbliżonej do tematyki wskazanej przez zamawiającego, zgodnie z oczekiwaniami grupy docelowej
8. Opiekun jest zobowiązany do współpracy z podmiotem wyłonionym przez Zamawiającego w celu przygotowania i przeprowadzenia wizyt studyjnych szczególnie w zakresie organizacyjnym tj.: organizacji przerw kawowych oraz lunchu w każdym z dni wizyty, noclegu, zakupu materiałów szkoleniowych/dydaktycznych na potrzeby realizacji wizyt studyjnych, rezerwacji sal wyposażonych w sprzęt niezbędny do profesjonalnego świadczenia usług – jeżeli dotyczy, m.in. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
9. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do kompletowania dokumentacji związanej ze zrealizowanymi w ramach wizyt studyjnych zadaniami. Informacje na temat wymaganej dokumentacji zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
1) Zakres zamówienia może dotyczyć przeprowadzenia wizyt studyjnych min. w takich podmiotach jak np.:
a) spółdzielnia socjalna;
b) spółka non-profit;
c) organizacje pozarządowe prowadzące działalność gospodarczą i będące PS zgodnie z definicją przedsiębiorstwa społecznego.
d) zakład aktywności zawodowej;
e) i inne;
2) oraz może dotyczyć przeprowadzenia wizyt studyjnych m.in. w takich obszarach tematycznej działalności jak np.:
a) usługi poligraficzne,
b) usługi księgowe;
c) usługi utrzymania porządku;
d) usługi hotelarskie i cateringowe;
e) usługi ekologiczne;
f) usług świadczone na rzecz osób niepełnosprawnych;
g) usługi turystyczne,
h) i inne.
10. Wizyty studyjne będą prowadzone w formie grupowej.
11. W ramach każdej wizyty studyjnej powinny się odbyć spotkania z podmiotami ekonomii społecznej.
12. Uczestnicy – to osoby z subregionu jeleniogórskiego, o statusie określonym Regulaminem świadczenia usług Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie Jeleniogórskim. Mogą to być osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osoby bezrobotne sprofilowane jako najbardziej oddalone od rynku pracy zgodnie z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz osoby nieaktywne wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej oraz osoby reprezentujące instytucje, w tym samorządowe.
13. Jednostka rozliczeniowa usług wizyty studyjnej: 16 godzin dydaktycznych w ciągu dwóch dni przy założeniu, że godzina dydaktyczna to 60 minut (w tym 45 minut zajęć + 15 minut przerwy).
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru na każdym etapie realizacji zamówienia.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia.
V. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:
Od 01 lutego 2018 r. do 30 maja 2019 roku. Szczegółowe terminy organizacji wizyt studyjnych, zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami.
VI. Ogólne OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA:
- Organizacja i kompleksowa opieka nad uczestnikami wizyt studyjnych poprzez zapewnienie kadry opiekunów.
- Opracowanie materiałów oraz przekazanie ich na wizycie studyjnej każdemu uczestnikowi – jeżeli dotyczy i jeżeli materiały zostaną przekazane przez podmioty, w których wizyta się odbyła.
- Rzetelna i terminowa, zgodna z wymaganiami projektu realizacja przedmiotu umowy, w tym współpraca z podmiotem odpowiedzialnym za przygotowanie i przeprowadzenie wizyt studyjnych wyłonionym przez Zamawiającego w zakresie prowadzenia dokumentacji, w szczególności opracowanie materiałów, list obecności, przeprowadzanie ankiet ewaluacyjnych usługi, współpraca w ramach monitoringu wizyt, przedstawianie Zamawiającemu potwierdzeń odbioru przez uczestników materiałów, z uwzględnieniem dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas zajęć dotyczących indywidualnych potrzeb uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.
- Niezwłoczne przekazywanie w formie telefonicznej lub e-mailem informacji o każdym uczestniku, który nie dotarł na wizytę studyjną.
- Przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej oryginalnej dokumentacji związanej z prowadzeniem wizyt, do 3 dni roboczych od zakończenia wizyty roboczej, a zeskanowanie dokumentacji np. potwierdzeń odbioru udzielonego wsparcia – na każde wezwanie Zamawiającego.
- Informowanie uczestników o współfinansowaniu wizyty studyjnej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznaczenie miejsca odbywania wizyty materiałami promocyjno – informacyjnymi dostarczonymi przez Zmawiającego,
- Materiały dla uczestników powinny zostać oznaczone zgodnie z zasadami i wzorami oznaczania projektów realizowanych w ramach Programu, tj. „KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020”, dla każdego uczestnika projektu,
- Prawidłowa i efektywna realizacja powierzonych zadań,
- Zabezpieczenie przekazywanych danych osobowych, zgodnie z wymaganiami ustawy o ochronie danych osobowych,
- Archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją usługi w ramach projektu do 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. Jednakże zastrzega się, iż termin ten może ulec automatycznemu przedłużeniu, które nie wymaga podpisania aneksu, w przypadku, gdy decyzję taką podejmie Instytucja Pośrednicząca, w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
- Oferent zobowiązuje się dodatkowo do regularnych spotkań z zespołem projektu w siedzibie Zamawiającego.
- Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do siedziby Zamawiającego. Czas spotkań z zespołem projektu nie wchodzi w zakres godzin przeznaczonych na wizyty.
- Wizyty studyjne będą świadczone w okresie od dnia podpisania umowy do 30 maja 2019 r.
- Wizyty studyjne będą świadczone na rzecz:
- podmiotów ekonomii społecznej (PES) (w rozumieniu Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa);
- organizacji pozarządowych (NGO) planujących ekonomizację, pod warunkiem przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne (PS);
- osób fizycznych i osób prawnych, które planują założyć PES – w tym podmioty administracji publicznej (PAP), np. jednostki samorządu terytorialnego (JST) oraz kościelne osoby prawne;
- otoczenia PES, w tym biznesu;
- osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w pierwszej kolejności wymagających aktywizacji społecznej, w tym os. bezrobotnych znajdujących się w III profilu, tj. oddalonych od rynku pracy (w odniesieniu do osób sprofilowanych przez powiatowe urzędy pracy PUP);
- bezrobotnych z I i II profilu (w odniesieniu do osób sprofilowanych przez PUP);
- osób zatrudnionych, które zgodnie z ustawą o spółdzielniach socjalnych mogą (nie więcej niż 50% założycieli) zakładać spółdzielnie socjalne, ale bez dotacji z OWES;
- osoby nieaktywne wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej;
- osoby reprezentujące instytucje, w tym samorządowe.
- Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za przeprowadzenie wizyty studyjnej na potrzeby uczestników projektu z uwzględnieniem dbałości o jak najwyższą jakość usług.
- Zamawiający zapewnia:
a) Współpracę z firmą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie 12 Wizyt studyjnych w zakresie organizacji m.in. ubezpieczenia NNW, 2 przerw kawowych oraz lunchu w każdym z dni wizyty, noclegu, zakupu materiałów szkoleniowych/dydaktycznych na potrzeby realizacji wizyt studyjnych, sal szkoleniowych wyposażonych w sprzęt niezbędny do profesjonalnego świadczenia usług (przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawioną barier architektonicznych),
VII. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów:
- Cena brutto 100 %
W kryterium cena zostanie zbadana wysokość ceny brutto za jedną godzinę opieki w trakcie wizyty studyjnej (przez wizytę studyjną należy rozumieć 16 h). Cena brutto musi zawierać wszystkie składniki wynagrodzenia, tj. w przypadku osoby fizycznej wszystkie składniki wynagrodzenia dot. pracownika i pracodawcy, a w innych przypadkach wynagrodzenie z uwzględnieniem podatku VAT.
VIII. Informacje na temat zakresu wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IX. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu ofert do Zamawiającego), pod adresem:
Legnickie Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich,
ul. Kościuszki 25/1, 59-220 Legnica
do dnia 09.01.2018 r., do godz. 15.00
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty niekompletne lub zawierające błędy nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta powinna być sporządzona wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
- Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XI. Istotne postanowienia umowy
- Przewiduje się karę umowną w wysokości 25 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020,
- Przewiduje się karę umowną w wysokości 25 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie przestrzegania zapisów ww. wytycznych w zakresie maksymalnego łącznego zaangażowania zawodowego w realizacje projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym pozostałego zaangażowania zawodowego.
- Przewiduje się karę umowną w wysokości 25 % łącznego wynagrodzenia – w przypadku braku możliwości realizowania umowy na rzecz Zamawiającego w ustalonym wymiarze godzin.
- Przewiduje się karę umowną w wysokości 25 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z harmonogramem.
- Przewiduje się karę umowną w wysokości 25 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób niezgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności nieuwzględnienia dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych przez uczestników np. m.in., co do sposobu ich prowadzenia, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz niepoinformowaniu o nieobecnościach.
- Zamawiający zastrzega sobie:
- możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
- prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznie poniesionych strat, jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania działania Wykonawcy.
- możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym w szczególności: w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z umową. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy dla swej ważności wymaga dochowania formy pisemnej.
- przeniesienie pełni praw autorskich, praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy w przypadku niewykonania usługi bez podania usprawiedliwionej przyczyny.
- W przypadku wyżej określonym Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia Wykonawcy.
- Niezależnie od kar umownych Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w przedmiocie rozeznania rynku
- Zamawiający powiadomi Oferenta, któremu udzieli zamówienia o terminie i miejscu zawarcia umowy, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Oferent, którego propozycja usługi zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiocie rozeznania rynku, zobowiązuje się do podpisania umowy z Zamawiającym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Oferentów do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
———————————–
Miejscowość i data
———————————–
pieczęć firmowa Oferenta
FORMULARZ OFERTOWY
Do Zapytania ofertowego nr RR/9.4/OWES/01/2018
Przedmiot rozeznania rynku:
OPIEKUN NAD WIZYTAMI STUDYJNYMI dla uczestników projektu pt. ”OWES dla subregionu jeleniogórskiego” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 9 „Włączenie społeczne”, Działanie 9.4 „Wspieranie gospodarki społecznej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Nazwa i adres Zamawiającego
Legnickie Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich (LSIO)
ul. Kościuszki 25/1
59-220 Legnica
2. Nazwa (nazwisko) i adres Wykonawcy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Cena oferty :
cena netto za jedną godzinę wizyty studyjnej (60min)…………………………………………………. zł
(słownie:…………………………………………………………………………………………………………)
cena brutto za jedną godzinę wizyty studyjnej (60min)…………………………………………………. zł
(słownie:…………………………………………………………………………………………………………)
- Oświadczam, że powyższa cena brutto zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.
- Oświadczam, że zapoznałem/am się z Zapytaniem Ofertowym Zamawiającego i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.
- Oświadczam, że akceptuję warunki płatności określone przez Zamawiającego w Zapytaniu Ofertowym przedmiotowego postępowania.
- Oświadczam, że zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
- Oświadczam, że spełniam wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu.
- Oświadczam, że w przypadku wyboru oferty uważam się za związanego/ą niniejszą ofertą przez cały okres trwania umowy.
- Oświadczam, że uzyskałem/am wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
- Oświadczam, że w przypadku wyboru mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy zgodnej z niniejszą ofertą, na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Data i podpis Oferenta